Belastingaangifte bedrijven
Alle ondernemers hebben er in meerdere of mindere mate mee te maken: De periodieke belastingaangiftes. Of het nu gaat om BTW, Loonheffing, inkomstenbelasting (ZP/ ZZP’er) of vennootschapsbelasting (BV e.d.), van tijd tot tijd dient de rekening opgemaakt en ingediend. Maatschappelijk gezien vrij logisch, maar voor de individuele ondernemer niet meer dan een aanvullende kostenpost. Voordat het op betalen aankomt zijn er de nodige mogelijkheden om tot optimalisatie te komen. Admission administratie & advies BV is uw intermediair bij uitstek hiervoor.
Het vereist kennis van zaken en het maken van keuzes vooraf, soms zelf simulaties die uw acties kunnen doorrekenen. Admission heeft het in huis, we regelen het samen met u. Geen wilde ideeën, wel een optimale begeleiding van uw belangen hierin. Voor het beste resultaat juist op de lange termijn.
Zo wat voorbeelden zijn de kleine ondernemersregeling, de BTWsuppletie op jaarbasis, een voordelige toepassing van de werkkostenregeling, de Fiscale Oudedagsreserve, diverse zelfstandigheidsaftrek en investeringsaftrek. We tuigen de deelnemingsvrijstelling op, checken natuurlijk de verliescompensatie, etc.
We dienen alle door ons gemaakte aangiftes in via ons eigen digitale en afgeschermde contact met de Belastingdienst. Als intermediair controleren wij daarna de aan u opgelegde aanslagen via de digitale kopie die we ontvangen.
We weten hoe belangrijk dit voor u is, Admission is samen met u ondernemer.
U kunt contact met ons opnemen via het webformulier of via onze e-mail info@adminservice.nl.